aansluiten dcb-b270r aan salora

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
hallo.Ik ben ibv een samsung dcb-b270r digitale ontvanger en een salora fh24441dvxci.Deze tv heb ik aangeschaft omdat ik dacht dat hij zou werken met de ziggo module.Nee dus grr.Nu wil ik een externe dig ontvanger(samsung b270r) aansluiten op deze tv.Gaat dit lukken met coax in de dig ont en dan coax uit naar de tv???Ik weet dat met scartkabel wel gaat maar die kan ik niet in een electropijp trekken.Ik ben al bezig geweest maar kan op deze tv geen soort av kanaal vinden .help mij. :(

Het is wel een flinke klus maar als je een beetje handig bent kun je de scart stekker losmaken, de ijzeren pootjes zitten met een soort kliksysteempje in de stekker vergrendelt.
Met een klein schroevedraaiertje kun je het lipje indrukken en vervolgens het ijzeren pootje (20x geloof ik) naar binnen duwen.
Als je dat met alle pootjes doet kun je hem misschien wel door een Elektra pijp krijgen.

Wat ik zo opmaak uit je verhaal moet het met die coax ook wel lukken hoor, je zal dan zelf de frequentie van het kanaal moeten vinden om beeld te krijgen.
Het zgn AV kanaal wordt volgens mij alleen gebruikt als je een scart gebruikt.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Hallo.Ik heb de tv opnieuw zenders laten zoeken met de digtale ontvanger aan maar niets.:(Wel de zenders analoog maar niet die ik nodig heb.En scartkabel van 5 meter is denk ik niet in de handel:cool:

er bestaan ook van die scart stekkers waarin je weer zo'n rood/geel/wit tulp stecker in kunt pluggen die misschien wel door je elektrapijp passen, je kunt dan een scartkabel kopen et aan de andere kant de 3 tulp steckers.
scarttulp.jpg

scartadaptergold.jpg

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan