aansluiten harddisk recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

weethetweerniet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2009
ik heb onlangs een lg harddiskrecorder (beste koop consumentenbond) gekocht. verder ben ik in het bezit van een digitale aansluiting via een decoder van @home. ik heb bovendien een digitale tv van panasonic.

als ik de zenders instel op de harddiskrecorder komt ik niet verder dan de analoge zenders terwijl ik er op de tv veel meer heb. Ik kan er dus niet meer op nemen.
Wat doe ik verkeerd?? Kan me iemand zeggen hoe het zaakje aangesloten moet worden?

Hallo

Persoonlijk kan ik niet uitmaken of uw "ik heb onlangs een lg harddiskrecorder (beste koop consumentenbond) " ook geschikt is om digitaal te ontvangen .

Een merk/typenr waren dus wel welkom geweest , maar ...uiteraard kun je dit ook terugvinden in de bijgeleverde handleiding .

Peter

Hallo

Betrokken toestel ken ik niet persoonlijk , maar integenstelling tot mijn andere antwoorden , heb ik dit voor u opgezocht...

http://www.extremediscount.be/artikel/934092/lg_dvd-recorder_rh387h.html

Dit toestel bezit dus niet (NIET) over een digitale tuner , en zul je dus volgens mij moeten aansluiten op de uitgang uw digitale decoder (s.c.a.r.t.) , met uiteraard de nodige beperkingen.

Zie uiteraard ook de meegeleverde handleiding .

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan