Aansluiten moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Obelysc

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
6
Hallo,

Ik heb sinds gister een nieuwe pc gekocht en heb deze zelf in elkaar gezet, nu heb ik alleen nog wat problemen met het aansluiten van bepaalde kabels.

Ik heb een 4 pins CPU-4 kabel die uit de voeding komt en heb geen idee waar deze in moet, idem dito voor een 6+2 pins PCI-E1 kabel.

En als laatste stond er op de zak van de GPU dat ik de kaart op de voeding moest aansluiten, daar zat een 6 pins zwarte kabel bij die ik in de GPU kan doen en dan verder gaat in een 3 pins dingetje. Die moet aangesloten worden op de voeding maar daar loopt niets uit die in het 3 pins dingetje past.
 
Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,


Misschien even handig om de videokaart en het moederbord te vermelden.
 
Het moederbord is een MSI 870A-G54 en de videokaart een Sapphire Radeon HD 5770.
 
Hoi,

Doet hij het niet de pc heb je op het moederbord de connector aangesloten zie bijlage en op de videokaart moet je dus 1 x 6-pin PCI Express power connector aansluiten.
 

Bijlagen

  • msi.PNG
    msi.PNG
    2,2 KB · Weergaven: 44
De PC start wel op alleen krijg ik geen beeld, terwijl de fan van de videokaart wel draait.
 
Hoi,

En de twee door mij genoemde stekkers zitten op zijn plaats?
 
De CPU-4 kabel zit op de JPWR2 en de PCI-E1 heb ik aangesloten op de videokaart.
 
Hoi,

en op de connector waar de CPU-4 zit zal dus nog een CPU-4 moeten want dat is dus een 8 punts aansluiting
 
Hallo,

als het goed is zou dat niet mogen uitmaken, de PC start gewoon op. Alleen zodra ik windows probeer te installeren krijg ik een BSOD en hierna start de PC op alleen zonder beeld. (geprobeerd met 2 verschillende windows dvd's) Lijkt mij op foutieve hardware..
 
Goedemorgen,


Dit schreef je niet in je begin post maar zou toch maar eens z'n kabeltje halen en dan kijken we verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan