aansluiten monitor op nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
ik ga nieuwe pc kopen maar de voeding van de monitor kan daar niet achterop (ctr 230 volt). aan de monitor zit geen gewone stekker maar eentje die achter in de pc moet. Moet ik nu ook nieuwe monitor kopen zoals de verkoper mij vertelde?

Je kan hier een gewone kabel op aansluiten om hem in het stopcontact te stoppen.
Meestal is het zo'n zelfde kabel als die van je pc naar de wandcontactdoos. Let op!!! wel met randaarde!!!

Nou bij die winkel waar ze je dat vertelden zou ik m'n pc dus niet meer kopen :D

Gewoon een stroomkabeltje aansluiten op stopcontact en werkt prima !

Geplaatst door GForze
Nou bij die winkel waar ze je dat vertelden zou ik m'n pc dus niet meer kopen :D

Gewoon een stroomkabeltje aansluiten op stopcontact en werkt prima !

Idd het is toch ook niet normaal hoe ze je proberen te tillen he :evil:

Graag naam van de winkel?

Toevallig mycom? als je daar een usb-card-header gaat halen proberen ze je een computer erbij te verkopen. hier in den bosch tenminste wel...

Nou, ik ben anders heeeeeel tevreden over MyCom Utrecht. Ook de test van Computeridee gaf aan dat je niets te veel werd aangesmeerd.

Het kan ook wel eens gebeuren dat de omschrijving van het probleem thuis niet duidelijk over kwam.

kabel

ik zou um ergens doormidden knippen en er een gewone stekker met aarde op zetten (ps doe sit goed het kan erg pijnlijk zijn als het niet goed gebeurd ik heb het zelf gevoed) laat het ook controleren als je het niet zeker weet of het goed zit:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan