Aansluiten reciever op pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tr1bal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Hallo!

Ik heb nu een dvd speler met reciever en 2 speakers.

Nu wil ik de 2 speakers wegdoen en gewoon de dvd speler en reciever aansluiten aan de computer en die speakers.. kan dit?

Welkom op Helpmij.:)

Je zal de receiver op de "Line in" van je geluidskaart moeten aansluiten. Ik vraag me af waarom je dat zou willen, vaak geven de boxen die op de receiver aangesloten zijn, beter geluid dan PC boxjes.

Laatst bewerkt:
En dan zal dat moeten gebeuren via de rec out van de receiver naar de line in van je PC.
Ik kan het je echter niet aanbevelen.

ok thanx igg. dat moet ik ze mischien verkopen want ze zijn zo groot

15 inch woofers erin :)

Ik wil graag mijn pc opnieuw aansluiten op mijn versterker.Ik heb het nu via de zeg maar groene uitgang van de geluidskaart naar de versterker.Dus een klein stekkertje die uitkomt in een witte en rode tulpstekker.Nu wil ik eigenlijk een geluidskaart met digitale uitgang naar de digitale ingang van de versterker.kan dit ?En kan ik ook eventueel twee uitgangen hebben..dus één naar de versterker en één naar de TV.Dit omdat het geluid uit de pc als ik muziek afspeel via de pc(wat heel handig is met mediaplayer) veel zachter is als ik geluid afspeel via de tuner,dvd speler of TV.Ik heb nu een on board geluidskaart maar daar zitten verder geen mogelijkheden op.zijn er dus geluidskaarten met meer uitgangen en mogelijkheden?

ja die zijn er

ja hoor geluidskaarten met veel uitgangen zijn makkelijk te vinden.
ga maar eens kijken op www.Creative.com ;)
je kiest maar wat binnen je budget ligt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan