Aansluiten TV op videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charlotte25

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2007
Ik heb net een nieuwe computer gekocht met Windows Vista erop. Op mijn vorige PC had ik mijn TV aangesloten (Dualview) als tweede monitor, maar ik krijg dit niet opnieuw aangesloten.

Mijn videokaart is een Nvidia Geforce 7500 LE, ik heb de nieuwste drivers al geïnstalleerd.
Het probleem is dat bij "eigenschappen" van het bureaublad mijn TV niet herkend wordt als monitor, in ieder geval niet bij Klonen en Dualview maar wel als primaire monitor.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Alvast dank

Ik heb dit allemaal inderdaad bekeken maar ik denk dat ik toch niet de goede drivers heb ofzo. Ik kan op de site van Nvidia niet vinden welke drivers je precies nodig hebt. In het Nvidia Control Panel mis ik het Nview schermpje helemaal, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

Klopt Windows Vista 32bit, de driver die je aangeeft heb ik al op mijn computer staan.

Ik heb het zelfde probleem gehad. Met het Nvidia control panel krijg je het niet voor elkaar. Het programaatje tvtool 9.7 is hier voor ontwikkeld. Dit werkt wel.

Fred

Bedankt! Ik heb deze gedownload maar krijg het nog steeds niet voor elkaar om mijn TV als tweede monitor in te stellen. Moet je nog iets veranderen in de instellingen van je computer? Ik heb Dualview aangeklikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan