Aansluiten x box 360 naar pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

JAPIE1

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2003
Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's of muziek van mijn pc naar mijn x box 360 kan plaatsen...
En waar ik de software vandaan kan halen die ik er voor nodig ben ?

Greetz Jaap :thumb:

Dit kan je op de volgende manier doen.

Hier kan je op klikken!

Let wel op het volgende;
Je PC moet minimaal XP of MediaCenter hebben met service pack 2.

Groet Greg

En dan ?

Beste Greg

Ik heb gedaan wat je zei, heb het geinstalleerd, maar krijg nog geen verbinding met pc en Xbox.

Ik moet er wel even bij vertellen, dat ik eerst ook Net Framework moest installeren.
Heb ik ook gedaan en daarna nogmaals het programmatj gedownload en geinstalleerd.

En nog werkt het niet.

Mischien nog een andere suggestie ?

Greetz Japie

p.s.... ik weet niet of het belangrijk is, maar ik heb er wel een router tussen.

Ik heb het zelf ook met een router er tussen.
Ik weet wel dat het de eerste 3 dagen niet werkte.
Op een gegeven moment kreeg ik de melding "mappen delen" op die melding heb ik geklikt (een ballon bij de tijd). Daar heb ik ingesteld dat de Xbox 360 toegang mag krijgen tot mijn PC. Op het moment dat ik dat had ingesteld kon ik vanaf de Xbox mijn PC benaderen.

Dit heb ik vanaf het tabblad gedaan waar de muziek en foto's bekenen kunnen worden.

Hoe het precies goed is gekomen met de verbinding weet ik niet. Zelf heb ik alles in een draadloze verbinding staan, zowel de pc, laptop als 360. Misschien ligt het aan mijn opstelling.

je moet sowiezo zorgen dat je firewall het niet blokkeert.
Ik weet niet of je een virusscanner gebruikt met firewalle erin anders zou je eens kunnen proberen om daar wat mee te doen.
Bij mij was dat in ieder geval het probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan