aansluitenkosten vodafone

Status
Niet open voor verdere reacties.

gdscei

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Hallo, ik ben van plan de samsung wave te nemen met een 150 bel+sms+web abbo bij Vodafone, hier is een plaatje ervan:

1279120106-90.png

Nu staat er dat er eenmalige aansluitkosten worden berekend, maar toch staat er bij de kosten er niks bij is. Moeten er nou wel of geen aansluitkosten worden betaald :confused:

Bedankt :thumb:

Lijkt me toch wel, er staat ook dat dat bedrag bij de eerste factuur wordt opgeteld. Dus je hoeft dan geen aanvangskosten te betalen bij het afsluiten van het telefoonabonnement, maar je eerste factuur zal op €40,- uit komen.

Lijkt me toch wel, er staat ook dat dat bedrag bij de eerste factuur wordt opgeteld. Dus je hoeft dan geen aanvangskosten te betalen bij het afsluiten van het telefoonabonnement, maar je eerste factuur zal op €40,- uit komen.

Ok, bedankt. zat ik ook al aan te denken.

Toch blijf ik erbij dat ik aansluitkosten belachelijk vind. Ze mogen al blij zijn dat je hun als provider gekozen hebt. En dan willen ze daar ook nog geld aan verdienen? Ik vind het ronduit slecht, maar ja, wat kun je eraan doen..

Toch blijf ik erbij dat ik aansluitkosten belachelijk vind. Ze mogen al blij zijn dat je hun als provider gekozen hebt. En dan willen ze daar ook nog geld aan verdienen? Ik vind het ronduit slecht, maar ja, wat kun je eraan doen..

Ja ik ben het met je eens, maar daar valt inderdaad niet veel aan te doen... heb nog een beetje rond gezocht trouwens bij andere providers maar het lijkt erop dat Vodafone toch het goedkoopste&beste uit de bus komt.

Zo zit dit niet inelkaar. Vodafone maakt kosten om jou aan te sluiten. Deze kosten moeten ze op jou als klant verhalen. Vroeger tikten de providers in hun eigen winkels deze weg als standaard korting, maar moesten de wholesale verkopers (Phone House, Belcompany, etc.) deze wel aan de klant voorrekenen. Wat nu de exacte reden is dat ze de providers dit niet meer mogen weggeven als korting weet ik niet, maar ik denk dat het verschil met de wholesale-aanbieders hier iets mee te maken heeft.

Maar voor alle duidelijkheid: Het is dus niet een keus van de providers zelf om deze in rekening te brengen. Ze moesten het gewoon doen. Als je een enorm hoog abonnement neemt, berekenen ze alsnog die aansluitkosten. Dus het is geen geldkwestie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan