aansluiting adsl modem met ISDN

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoorn

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2001
Ik ben onlangs verhuisd en nu probeer ik mijn adsl aansluiting weer aan te sluiten op mijn computer, maar ben ik vergeten welk kabeltje waar in moet.

Ik heb het volgende: een ISDN NT1 kastje, een quatrovox, een splitter, een speedtouch 510i modem en natuurlijk een computer met een ethernetpoort. Wat is nu de volgorde van aansluiten, moet ik bijvoorbeeld vanuit de splitter naar het NT1 kastje of juist naar de quatrovox. Van dat soort vragen zijn het dus.

Bedankt voor de hulp.

mvg Bart

Code:
wandcontactdoos -------- splitter -------- NT1 kastje ======== quatrovox -------- analoge telefoon
                                          |                                                        |
                                          |                                                        |
                                          |                                           analoge telefoon
      computer ======== 510i modem
De twee === lijnen zijn isdn / utp kabels, de rest is telefoonkabel.

Vr.Gr. Egel.

Laatst bewerkt:
klopt het dat er dan een gewone telefoonlijn (rj11) loopt van de splitter naar het NT1 kastje

hoorn zei:
klopt het dat er dan een gewone telefoonlijn (rj11) loopt van de splitter naar het NT1 kastje
Dat klopt. :) Ter vergelijking de situatie zonder adsl:
Code:
wandcontactdoos -------- NT1 kastje ======== quatrovox -------- analoge telefoon
Het schema als plaatje:

attachment.php

Vr.Gr. Egel.

Bijlagen

• adsl_isdn_schema.gif
    adsl_isdn_schema.gif
    1,5 KB · Weergaven: 202
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan