Aansluiting geschikt voor verbinding pc/tv?

Status
Niet open voor verdere reacties.

huizearnhem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2010
Hallo allemaal,

wij zijn al een tijdje bezig om te proberen om onze tv/home cinema set aan te sluiten op onze pc, zodat we vanaf de pc films op de tv kunnen kijken.
Nu heb ik al één en ander op deze website gelezen en lees ik telkens over tulpstekkers en HDMI aansluitingen. :confused:

Wij hebben deze stekker (zie afbeeldingen) voor de aansluiting gekocht. 2010-11-15 15.19.04.jpg2010-11-15 15.39.51.jpgIk heb ook een foto gemaakt van de achterkant van onze pc. De wit/grijze aansluiting is degene waarop de stekker aangesloten is.

Wij hebben overigens een NVIDIA GeForce 8400 GS videokaart. Als ik naar 'eigenschappen voor afbeeldingen' ga en ik kies 'instellingen' en daarna 'geavanceerd dan krijg ik deze melding: "de NVIDIA-beeldschermuitbreiding kan niet worden gemaakt. Mogelijke redenen omvatten versies komen niet overeen mogelijk lost het opnieuw installeren van de beeldschermstuurprogramma's deze problemen op" Ik heb de laatste versie van de stuurprogramma van de site van NVIDIA gehaald en toen kreeg ik de melding dat de laatste versie al op mijn pc staat.

Weet iemand of wij wat betreft de stekkers (en stuurprogramma's ) op de goede weg zitten?? :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan