aansluiting op mijn a8n-sli se

Status
Niet open voor verdere reacties.

drebbeltje

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
ik heb een vraag,ik heb nu een moederbord de a8n-sli se in een comp gezet waar ontzettend veel draden uit de front komen 1eenpotige stekkertjes met de namen zoals power dat is start en bline out r en bline out l en mic en hdd en usb=5v usb-p2 en gnd en nc agnd en line out line in. maar ik zoek me een ongeluk waar moet dat alles in? mijn vorige comp was echt eenvoudiger:confused: wie kan me helpen?

Dat is inderdaad even lastig. Het staat echter allemaal heel netjes uitgelegd in je boekje dat je erbij hebt gekregen. Dat zul je even goed moeten lezen.

Als het allemaal nog te moeilijk is, beperk je dan tot de reset switch en de aan en uit knop. De rest is niet per se nodig.

aansluitng

zou ook kunnen,en dan in de compshop even vragen over de hoed en de rand.
er komen echt al die stekkertjes uit en alees wat er over blijft om in te pluggenzijn de usb op de moederbord

Kijk goed in de manual, daar staat precies waar wat moet zitten op het bord, en bij die USB stekkertjes goed kijken wat daar op staat, de rest is voor de front microfoon en speaker aansluitingen, vaak kun je die alleen gebruiken als de rear wordt disabled d.m.v. jumpers op het bord.

aansluitng

ik zal goed lezen en je hoort later of het gelukt is.
en ieder geval bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan