Aansluiting stroomkabel - moederbord kapot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kleineblaag

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
Hallo,

Heb een probleem met de aansluiting van stroomkabel -> laptop. Een vriend van mij doet ICT en die zei dat ik er mee naar een computerzaak moet. Het punt is namelijk dat de de kabel niet blijft zitten en alleen in bepaalde posities stroom geeft. D.w.z. Als ik de kabel aantik moet ik weer een minuut lang aan de kabel frunniken voor hij weer contact (denkik?) maakt. Weet een van jullie of dit makkelijk te maken is? En vooral hoeveel dat ongeveer zou moeten kosten?

M.v.g.

Kleineblaag

Op afstand je hierbij helpen is erg lastig omdat wij niet zien wat er precies aan de hand is. Als het een laptop betreft en er is een power connector defect dan raad ik je wel aan heel voorzichtig te doen. Als de print waar de connector op zit elke keer word voor zien van wel niet wel niet spanning dan kan het ook stuk.

je zou een foto kunnen maken van de situatie zodat we zien wat je precies bedoeld.
Maar je ict vriend heeft wel een punt, een "techneut" er naar laten kijken is zekerheid op slagen.

heb hetzelfde probleem gehad.
gezien ik de laptop toch nooit alleen met de accu gebruik maar enkel met de voedingskabel , heb ik deze er vast aangesoldeerd.
Je moet daarvoor wel je hele laptop uit elkaar halen om bij het moederbord te komen.

Op afstand je hierbij helpen is erg lastig omdat wij niet zien wat er precies aan de hand is. Als het een laptop betreft en er is een power connector defect dan raad ik je wel aan heel voorzichtig te doen. Als de print waar de connector op zit elke keer word voor zien van wel niet wel niet spanning dan kan het ook stuk.

je zou een foto kunnen maken van de situatie zodat we zien wat je precies bedoeld.
Maar je ict vriend heeft wel een punt, een "techneut" er naar laten kijken is zekerheid op slagen.

Ja ik denk dat er niks anders op zit. Bedankt anyway;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan