aansluiting TV zwarte balken links en rechts

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenvangellekom

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Beste,

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb me vorige week een nieuw moederbord en processor gekocht. De aansluitingen zijn hetzelfde als mijn vorige moederbord.
Ik heb mijn pc aangesloten op de tv via een dvi-hdmi converter.
Hardware onderdelen:
radeon x 1600 (incl. laatste drivers)
Samsung lcd Full HD 8 series

Nu krijg ik geen volledig beeld meer op mijn Samsung TV? Links en rechts blijft de hele tijd ruimte over. Hoe kan ik dit verhelpen?

Thanx,
Ken

Moet je de resolutie van het TV scherm hoger zetten in de breedte (Dus i.p.v. (Voorbeeld) 1280x1024 1440 x 800 (of 900). Mits de tv het ondersteunt, maar ik neen aan van wel)

Moet je de resolutie van het TV scherm hoger zetten in de breedte (Dus i.p.v. (Voorbeeld) 1280x1024 1440 x 800 (of 900). Mits de tv het ondersteunt, maar ik neen aan van wel)

Denk eerder aan resolutie 1.920 x 1.080

Denk eerder aan resolutie 1.920 x 1.080

Hier staat ie al op. Maar de balkjes blijven.
Nu heb ik mijn TV ingesteld als hoofdbeeldscherm. Nu werkt het wel, maar nu heb ik geen bureaublad op mijn PCscherm:s
Ik krijg het ook niet zo omgezet zodat ik a) hoofdbeeldscherm op pc en b) volledig beeld op de TV.

Windows 7 heeft volgens mij toch nog wel zijn haken en ogen....

Enig idee?

Nee hoor... Heb zelf geen problemen met mijn 24" scherm naast mijn 17" schermpje..

Heb je ze beide VERSCHILLENDE resolutie's gegeven? Dat niet de tv op dezelfde resolutie draait als je pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan