Aansluitingen LG TV en LG DVD speler met PACE mediabox

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertini

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Is er iemand die me een juiste volgorde kan beschrijven van de volgende apparaten die op elkaar aangesloten moet worden:

LG 32LH2000 TV - LG RH387H DVD speler met HDD - PACE mediabox voor HDTV van UPC.

Ben al enkele dagen bezig, maar begrijpt er niet veel van. Het wordt niet bepaald makkelijk uitgelegd in de handleiding van de apparaten. Elke hulp wordt zeer op prijs gesteld!!

Bij voorbaat dank voor uw mee denken en evt. raad

gertini

Voor zoveer ik kon zien op internet heeft je TV een HDMI aansluiting, je kunt dus het beste de HDMI kabel gebruiken tussen je TV en de DVD recorder, wanneer je die kabel niet hebt kun je het beste de scart kabel gebruiken en anders zelfs de rood/wit/gele tulp stekkertjes.
Vervolgens verbind je de UPC box met je DVD recorder met scart.
Misschien is het nog nodig om je UPC box te verbinden met een scart direct op je TV

ff proberen dus.

Suc6

Groeten Marcel

Aansluitvolgorde kabels

Beste PatrickMiah, dat schemaatje werkt wel, maar dan de DVD speler erbij aansluiten, dat werkt niet!

Beste hoogteijding, die volgorde ga ik proberen.

Hartelijk bedankt voor het meedenken met deze op technisch gebied 'kluns!'

Alles werkt nu, behalve het geluid.

Beste meedenkers, hartelijk dank voor het advies. Ik heb alles werkende gekregen, behalve het geluid. Als ik de TV aanzet dan komt het geluid knalhard aan. Als ik het geluid vervolgens helemaal afzet, en vervolgens weer voorzichtig aanzet, dan hoor ik bijna niets. Wat er aan mankeert weet ik niet, misschien zijn er ontbrekende kabels of zitten die verkeerd op de apparaten. Als dit kan worden ingesteld zodat de buren er geen last van hebben, dan zou ik erg fijn zijn voor ze.

Iemand een idee?

gertini

Kun je me vertellen welke kabelverbindingen nu hebt gemaakt ?
Scart van.....naar......
HDMI van.....naar......
Tulip van.....naar.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan