Aansluitingen Xbox op philips HTD 3500 5.1 set

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Hallo allemaal.

Ik heb pas een philips home cinema 5.1 set gekocht (de HTD3500). Alleen nu wil ik deze het liefst aansluiten op mijn xbox 360 slim.
Vanuit mijn xbox gaat er een hdmi kaart naar de televie. nu wou ik een kabel aansluiten in de phone jack aanstuiting die gaat naar de audio in aansluiting in mijn home cinema set. Als ik dat doe hoor ik geen geluid meer van de televisie boxen (omdat de phone jack is aangesloten) maar het geluid gaat ook niet via de home cinema set.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
TV: aoc l19w851b
home cinema set: philips HTD 3500

p.s: De kabel is goed want ik heb hem gecontroleerd door mijn mobiel aan te sluiten op de home cinema set.

Als je geluid op je tv en je home cinema set wilt kun je via hdmi op je tv aansluiten. En dan via de audio uit van je tv naar je home cinema set.

ik heb een kabel van de tv naar de homecinema aangelegt (zo'n een met rood, wit, geel) maar dan speelt het geluid af via de tv en niet via de homecinema set.

Heb je de kabel in je tv out gestopt en home cinema in en goed staan?

mijn tv heeft maar 1 aansluiting voor die kabel alleen kan ik niet goed zien of het een out of in is. aansluiting in mijn home cinema is wel een in en hij staat op het goeie kanaal

Dan denk ik dat je tv alleen een in heeft, dan kun je het beste een rca op je xbox zetten

de xbox heeft geen rca aansluiting. deze heeft een optisch, usb, ethernet, hdmi (is aangesloten aan de tv) audio/video.
Nu zat ik te denken om de optisch te gebruiken alleen is de optische kabel van mijn home cinema set aangesloten op mijn pc.

Dan heeft je home cinema denk ik wel 2 inputs, moet je alleen een nieuwe kabel kopen. Maar op allekabels.nl zijn ze nog geen 6 euro maar werken prima. Heb ze hier ook.

mijn home cinema heeft maar 1 optische ingang maar ik zag op internet dat een switch ong. 20 euro kost dus dat valt nog mee. bedankt voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan