Salvatores
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 24 feb 2007
Beste gebruikers,
Tijdje geleden heb ik besloten om een nieuwe kast te kopen.
Ik heb gekozen voor een Silverstone TJ05ST
Dit is een kast met aan de voorkant een digitale temp meter.
Nadat ik de kast had open gemaakt kwam ik tot de ontdekking dat er meer draadjes met aansluitnigen zatten dan dat ik gewend ben.
Naast de normale aansluitningen kom ik ook volgende aansluitingen tegen:
Shield, VP, TPB+, TPB-, VG TPA+, TPA-, -P LED, + P LED,L -RET, R+RET en een wit groene kabel met SYS en CPU.
Weet iemand waar deze kabeltjes voor dienen? Ik heb al twee keer een nieuwe kast gekocht maar dat waren meestal wat simpele kasten van AOpen.
Nu heb ik een Asrock 775i65G en mATX en vraag me af of het alllemaal wel aangesloten kan worden.
Wellicht dat een ervaren PC bouwer mij kan vertellen waar al die kabeltjes voor dienen?
Thanx
Tijdje geleden heb ik besloten om een nieuwe kast te kopen.
Ik heb gekozen voor een Silverstone TJ05ST
Dit is een kast met aan de voorkant een digitale temp meter.
Nadat ik de kast had open gemaakt kwam ik tot de ontdekking dat er meer draadjes met aansluitnigen zatten dan dat ik gewend ben.
Naast de normale aansluitningen kom ik ook volgende aansluitingen tegen:
Shield, VP, TPB+, TPB-, VG TPA+, TPA-, -P LED, + P LED,L -RET, R+RET en een wit groene kabel met SYS en CPU.
Weet iemand waar deze kabeltjes voor dienen? Ik heb al twee keer een nieuwe kast gekocht maar dat waren meestal wat simpele kasten van AOpen.
Nu heb ik een Asrock 775i65G en mATX en vraag me af of het alllemaal wel aangesloten kan worden.
Wellicht dat een ervaren PC bouwer mij kan vertellen waar al die kabeltjes voor dienen?
Thanx