Aansturing Internet niet in orde -> problemen met betreden sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gladiool

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
[Opgelost] Aansturing Internet niet in orde -> problemen met betreden sites

Ik heb de afgelopen dagen wat problemen gehad met spyware. Dit heb ik (op het oog) allemaal verwijderd.. McAfee, Ad-Aware, en verschillende spyware-scanners kunnen niks meer vinden, ook met een Hijack This!-log is er niks vreemds meer te ontdekken.
Het probleem is dat sinds de spyware zich uitte, ik problemen heb met het betreden van enkele (drukke) sites. Sites als nu.nl, startpagina.nl, sites van mijn vaders werk, en zoeken met Google werken zelden naar behoren. Meestal krijg ik de pagina "geladen", maar alleen een witte pagina is mijn deel. Het zoeken met Google start altijd wel, maar blijft "hangen" tijdens het laden. Dit geldt voor FF3.0, maar ook de nieuwste IE vertoont het probleem. Met een laptop op hetzelfde netwerk heb ik geen problemen, dus het moet ergens in de aansturing van Internet op deze pc liggen vermoed ik. Ik heb zojuist al eens een repair van Windows gedaan, maar dit heeft helaas niks verholpen.

EDIT: Al opgelost, na verwijdering en blokkeren van pnuiuop.dll en kyemevyh.dll verdwenen de problemen

Laatst bewerkt:
wil je dat dit topic nog markeren als opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan