Aantal activeringen overschreden

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreddyM

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
IK heb vandaag XP weer eens opnieuw op mijn PC moeten installeren. Nu krijg ik wanneer ik XP wil activeren de melding dat het maximum aantal keer dat ik kan activeren is overschreden. Ik heb ca 1,5 jaar geleden een originele XP Home edition aangeschaft. Met originele product key. Wat moet of kan ik doen? :eek:

"Op dezelfde pc met dezelfde productcode is het aantal activeringen onbeperkt." http://www.microsoft.com/netherlands/licenties/productactivation/veelgesteldevragen.aspx#4

En verder wordt op de site ook beschreven wat te doen indien met hardware vervangt e.d.

Altijd handig:
U wilt informatie over Microsoft Product Activation. Wilt u Windows XP of een Office XP-product telefonisch activeren of ondervindt u problemen bij de activatie van uw product? Bel dan gratis 0800-0233487.

Nog meer (algemene) info.

Laatst bewerkt:
Ik heb telefonische activering gedaan. In eerste instantie kreeg ik een zelfde foutmelding nadat ik alle cijfertjes ingevoerd had, maar daarna werd ik doorverbonden met een medewerkster van Microsoft. Na enige vragen (kennelijk om te verifieren of dit echt wel mijn pc was en niet een 2e of zo) kreeg ik een nieuwe code waarna mijn Windows weer geactiveerd was.

FreddyM zei:
Ik heb telefonische activering gedaan. In eerste instantie kreeg ik een zelfde foutmelding nadat ik alle cijfertjes ingevoerd had, maar daarna werd ik doorverbonden met een medewerkster van Microsoft. Na enige vragen (kennelijk om te verifieren of dit echt wel mijn pc was en niet een 2e of zo) kreeg ik een nieuwe code waarna mijn Windows weer geactiveerd was.
Dat is dan goed nieuws, ik heb ook de ervaring (2x) dat MS-medewerkers je heel goed helpen. :thumb:

Ik heb hetzelfde probleem.
Altijd zelfde PC gehad, officiele windows XP CD-Rom en toch kan ik niet meer activeren.
Blijkbaar zit er daar toch ergens een foutje in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan