aantal bezoekers beperken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeepee

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 nov 2000
Berichten
2.117
Hoi,

Na zoeken in de oude berichten niet gevonden wat ik zocht, of niet goed genoeg gezocht.

Ook het zoeken op een aantal html/java sites geen geschikt resultaat.

Wat ik zoek is een manier om het aantal bezoekers op mijn site te beperken.
Ja inderdaad, klinkt maybe stom maar mijn live uitzending slurpt zoveel bandbreedte weg dat er voor de ander 2 ip nummers haast geen snelheid overblijft.
 
Hoi,

Niet hoeveel minder maar een maximaal aantal.
 
Hoi,

Nog een kleine toelichting.

Ik verzorg die uitzending via media encoder 7 maar daar kan ik geen optie in vinden om een maximaal aantal connecties in te stellen.

Indien er een vergelijkbaar progje bestaat waarmee ik de uitzending zou kunnen verzorgen maar waar wel die optie in zit is dat ook OK.
 
Ik heb het volgende voor je gevonden. Kijk bij "Step 5" hoe je het aantal concurrent (=gelijktijdig) connecties kunt beperken.

Suc6
 
Sorry, ging iets fout.

Zoek naar "max-concurrent-sessions" voor het instellen van het maximaal aantal gelijktijdige verbindingen.

:eek:
 
Hoi,

Ik zal die site eens bestuderen of ik er uitkom en er ook iets mee kan....

TNX
 
Hoi,

Is toch niet helemaal wat ik zoek geloof ik. Ik meen uit het verhaal te halen dat je dan via een of andere server moet werken maar kan het mis hebben.

In de beschrijving van versie 9 lees ik dat je het maximaal aantal verbindingen kan verhogen via het register dus dan kan je daar ook het maximaal aantal verbindingen beperken tot een x aantal.

Ik gebruik nu versie 7 en helaas heeft die deze sleutel in het register niet. Heb deze wel aangemaakt maar dat heeft geen effect tot nu toe.
Dus zal een dezer dagen versie 7 eens vervangen door versie 9.

TNX voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan