Wampie Beukies
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 sep 2009
- Berichten
- 88
Hallo,
In bijgevoegd bestand worden uren per week ingevoerd en moeten op het tabblad uren per maand het aantal uren per maand opgeteld worden. Dat lukt met de formule:
Nu wil ik in een kolom ernaast het aantal gewerkte dagen per maand ook opgeteld hebben. Ik ben al aan het stoeien geweest met aantallen.als en aantalarg, maar ik krijg nog niet het gewenste resultaat.
Wie heeft voor mij de oplossing?
In bijgevoegd bestand worden uren per week ingevoerd en moeten op het tabblad uren per maand het aantal uren per maand opgeteld worden. Dat lukt met de formule:
Code:
=SOM(('Uren per week'!$A$4:$A$43='Uren per maand'!$A3)*('Uren per week'!$B$1:$BX$1='Uren per maand'!C$1)*'Uren per week'!$B$4:$BX$43)
Wie heeft voor mij de oplossing?