aantal downloads tegelijk limiteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Kan iemand mij uitleggen hoe ik in dreamweaver de boel zo kan instellen dat mensen maar 1 file tegelijk kunnen downloaden van mijn webserver?

Ik denk niet dat dat met Dreamweaver kan, maar ik weet het niet zeker.

weet je dan misschien een manier waarop het wel kan? :)

Ik zoek tevens een tooltje waarmee ik de pc op een bepaalde tijd vanzelf kan laten uitschakelen....

Geplaatst door jeroendenoot

Daarvoor kun je beter een nieuwe topic openen.
Nee, sorry...

Nope, daarvoor open ik geen nieuw topic... heeft namelijk met elkaar te maken in mijn geval ;)

Geplaatst door Sarvo

Nope, daarvoor open ik geen nieuw topic... heeft namelijk met elkaar te maken in mijn geval ;)
Wat heeft het er dan mee te maken? Je bericht is niet echt duidelijk.

gevonden en aan het downloaden! Dank u heer Huijb ;)

Geplaatst door jeroendenoot

Wat heeft het er dan mee te maken? Je bericht is niet echt duidelijk.

Dat zal ik uitleggen... onduidelijkheid van mijn kant :)

Ik draai een webserver op mijn pc, deze staat in m'n slaapkamer en ik wil dus dat mijn pc automatisch op een bepaalde tijd uit gaat, zodat ik m'n nest niet uit hoef te komen en wel rustig kan slapen... snappie?

En gezien de beperkte snelheid van mijn verbinding, zou het praktisch zijn als ik het zo kan regelen dat er per persoon maar 1 bestand tegelijk gedownload kan worden, omdat anders de ene alle bandbreedte wegslurpt, terwijl de andere zit te janken omdat het zo langzaam gaat...

Heb hier even geen Apache geinstalleerd, maar volgens mij kan je instellen in httpd.conf dat je 1 sessie per IP wilt toestaan.. zal morgen eens voor je kijken op de laptop (Daar staat het wel op).

Geplaatst door Sarvo
Ik draai een webserver op mijn pc, deze staat in m'n slaapkamer en ik wil dus dat mijn pc automatisch op een bepaalde tijd uit gaat, zodat ik m'n nest niet uit hoef te komen en wel rustig kan slapen... snappie?
Schot voor de boeg, kan dat niet met taakplanner?

Edit: Of, de naam zegt het al Switch Off, http://yasoft.km.ru/eng/files.asp

Laatst bewerkt:
Apache heb ik zelf ook, maar ik snap er de ballen niet van.... :o

Geplaatst door huijb

Schot voor de boeg, kan dat niet met taakplanner?

Moet kunnen, maar dan moet ik die taakplanner wel kunnen vertellen wattie moet doen, dus heb ik een snelkoppeling nodig die verwijst naar het uitschakelen van de pc.
Nu weet ik dat daar wel regels voor zijn, maar momenteel zit mijn hoofd een beetje vol met al dat gedoe met hulptools.nl..... ik ga zo lekker slapen denk ik.... ik zie er nu ongeveer zo uit: :8-0: (heb ochtenddienst... dus weer lekker om 4:40 m'n bedje uit.... dan zie ik er zo uit: :( )

:D :D

Wat doet het bestand shutdown.exe in de map system32?

hehe... snuggere henkie maakt een hele goede opmerking.... :D :D

Ik merk het om half twaalf wel (of niet, maar dan zie ik het morgenochtend wel) :thumb:

toppie, thanks!

Die netlimiter is toch net niet helemaal wat ik zocht, maar wellicht dat ik met behulp van Dennis er wel uit kom met apache :)

Helaas, die shutdown.exe. is voor gebruik op afstand...

Als het met een snlekoppeling werkt moet het toch ook d.m.v. taakplanner werken. Kijk hier eens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan