aantal foutmeldingen win 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
ik ben bij iemand geweest om netwerk kaart in te bouwen...dit heb ik gedaan, en heb em geinstalleerd ( intel pro 1000 gt desktop adapter) maar toen moest ik hem opnieuw opstarten...en toen kreeg ik dus 3 foutmeldingen:

dfs.vxd
vredir.vxd
vnetsup.vxd

ik weet dat het problemen kan geven met netwerkkaart....maar hoe los ik deze problemen weer op?? dat de foutmeldingen weer weg zijn....

En nu is er ook een foutmelding die steeds opduikt: spool32 deze geeft ook een foutmelding af en toe...wat kan hier het probleem van zijn....en hoe los ik dit op...

en het laatste probleem waar ik tegenaan liep...dat ik heb adsl geinstalleerd nu, werkt allemaal prima...maar als de pc opnieuw is opgestart en ik wil het internet opgaan, wordt mij eerst gevraagd met de melding: offine werken of opnieuw verbinden....dit krijg ik elke keer weer als pc is opgestart...hoe kan ik dat automatisch krijgen....zodat hij er gelijk op zit...en dat ik niet eerst weer op opnieuw hoef te klikken...

alvast bedankt voor jullie hulp :D

Bij het eerste moet je het netwerk opnieuw installeren, wordt gevraagd om de 98 cd.

Bij de tweede, dat heeft te maken met je printer, dat is alles wat ik er van weet, misschien de sheduler.

Bij de derde bij de eigenschappen van ie, de vaste verbinding kiezen, dus niet een verbinding kiezen bij verbindingen.

Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Bij het eerste moet je het netwerk opnieuw installeren, wordt gevraagd om de 98 cd.

Bij de tweede, dat heeft te maken met je printer, dat is alles wat ik er van weet, misschien de sheduler.

Bij de derde bij de eigenschappen van ie, de vaste verbinding kiezen, dus niet een verbinding kiezen bij verbindingen.

bij de eerste vraag had ik op dat moment geen windows 98 cd tot mijn beschikking, dus dit heb ik niet kunnen doen, maar hoe installeer je het dan opnieuw??

bij de 3e heb ik bij de opties van internet geen dingen staan bij verbindingen, ik heb de inbel verbindingen verwijderd en toen had ik gelijk ook adsl....dus waar moet ik bijv. iets aanvinken ??

Als het opnieuw installeerd, en windows wil de bestanden van de cd rom hebben, kun je deze laten zoeken in de map windows\system.

Bij het offline openen van IE, als deze goed staat, zal dit vanzelf oplossen, deze bug zit ook in XP, lastig, maar vaak na een poosje weg, vreemd genoeg.

ik heb al in die map gekeken maar daar staan de bestanden niet meer in die .vxd en hij vraagt nu ook nergens om omdat ik het weggeklikt heb want had geen win 98 cd bij me, maar staan die bestanden op cd??.......... zoja hoe los ik dit op...

Die bestanden kunnen ook ergens anders staan, het is al weer lang geleden dat ik met 98 heb gewerkt, althans met dit probleem, maar de bestanden staan idd ook op de 98 cd rom.

Je kunt ook eerst even zoeken gebruiken om te weten waar ze staan, indien het netwerk eerder was geinstalleerd, staan ze gewoon nog op, maar vraagt windows bij een verandering of het überhaupt alleen maar openen van de netwerkverbindingen, deze cd om die bestanden te kunnen kopiëren.

ik heb er dus een netwerkkaart ingezet en toen kwamen die fouten dus bij het opstarten en dat ik eerst op een toets moest drukken..en ze zijn overgegaan van inbel naar adsl.....

maar die 3 bestanden kan ik dus zo van cdrom kopieren naar windows/systems toe? en dan is het klaar??

Als je die cd rom hebt, en je gaat het netwerk installeren, vraagt windows vanzelf om de cd, je hoeft ipp alleen naar de netwerkinstellingen te gaan, als je eruit wil dan vraagt windows altijd om die cd, rare chinezen, die microsoft jongens.

hoe installeer je dat precies opnieuw? :o zou je mij dat mss in het kort kunnen uitleggen ?? :o

ben er niet helemaal in thuis....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan