aantal gb op mijn harde schijf wordt steeds minder

Status
Niet open voor verdere reacties.

robato28

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe het kan dat mijn c-schijf steeds kleiner wordt zonder dat ik iets installeer of download op mijn c-schijf. Films die ik download en muziek eveneens, zet ik al rechtstreeks op mijn d-schijf, dus dat die voller raakt lijkt me logisch. Maar mijn c-schijf gaat van 20 gb naar 15 gb nu. Waarom? En kan ik er wat aan doen? Ik gebruik al CCleaner, Adaware, Spybot en natuurlijk de virusscanner, allemaal brengen ze hierin geen verbetering.

Sorry, had ik iets verder gekeken (wat ik dus nu wel gedaan heb:D), dan had ik gezien dat mijn vraag bijna letterlijk al een keer gesteld is. Natuurlijk heb ik de antwoorden daarop ook ter harte genomen en mijn probleem is grotendeels opgelost :thumb:

Sorry, had ik iets verder gekeken (wat ik dus nu wel gedaan heb:D), dan had ik gezien dat mijn vraag bijna letterlijk al een keer gesteld is. Natuurlijk heb ik de antwoorden daarop ook ter harte genomen en mijn probleem is grotendeels opgelost :thumb:

Waar staat die antwoord? zou je een link kunnen geven? Ik heb die probleem ook :( thanks!

Dacht dus het probleem ge-tackeld te hebben, maar nee, nog niet dus, ondanks CCleaner, Spybot, AntiMalware, Adaware en SuperAntiSpyware nog steeds afname van Gb's op mijn C-schijf. In een week tijd van ongeveer 22 naar nu 15,1 Gb. Ik zet er niets nieuws op, ben geen 'rotzooi' tegengekomen. Hoe kan het? Wie helpt mij uit de brand? In een andere post vroeg iemand of ik mijn software hier neer wilde tikken, maar is er ook een manier om dat lijstje hier naar toe te kopiëren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan