Aantal HTML vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Ik wou iets maken op mijn website, namelijk een soort van filelist. Ik heb op mijn webspace een map staan met daarin een aantal bestandjes die ik graag in een lijstje zou willen hebben in een HTML bestand. Hoe doe ik dat?

Mijn andere vraag is, kan ik ervoor zorgen dat als je op mijn ftp server inlogt je een index.html voor je neus krijgt in plaats van een map met bestanden? Of zal ik een webforward moeten maken bij bijvoorbeeld www.cjb.net ?

mmm...dat kan niet met html.
Dan zou gewoon een pagina moeten maken en daar die bestandjes neer zetten met de link ernaar toe. Anders moet je met PHP gaan werken.

Hmm dat is nou jammer. Ehm, kan ik dan wel ervoor zorgen dat als je met de cursor over een link gaat de link niet onderaan in de browser verschijnt? Dat wegens privacy redenen, ik ga namelijk linken naar mijn FTP server waar dus mijn IP bij wordt gegeven.

Geplaatst door Rimsic
mmm...dat kan niet met html.
Dan zou gewoon een pagina moeten maken en daar die bestandjes neer zetten met de link ernaar toe. Anders moet je met PHP gaan werken.

in princiepe kan je met html niet zo veel bijzonders
maar je kan wel met een java scriptje dat weg krijgen.
(alleen als je dan met je rechter muis knop klikt op de link en dan op eigenschappen dan zie je nog waar de link heen gaat)

mijnhomepage.nl

is een goede site met links ook naar java scripts

(in het rechter menu)

Dan kan je bijvoorbeeld ook tekst onder in de statusbalk laten bewegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan