• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aantal keer klikken tellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddyengelhart

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Hallo,

Ik ben bezig met een projectje voor mijn stage...
Ik wil wanner iemand klaar is met een handeling die staat vermeld op een excel sheet dat men op een knop (onderaan diezelfde sheet) kan drukken en dat op een andere pagina die 'clicks' geteld worden.

Alvast bedankt!!!

Bedoel je het zo?

Als je een andere cel selecteert, dan wordt een teller verhoogd.
Klik je op de knop dan verschijnt het aantal en wordt de teller weer op 0 gezet.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Bedoel je het zo?

Als je een andere cel selecteert, dan wordt een teller verhoogd.
Klik je op de knop dan verschijnt het aantal en wordt de teller weer op 0 gezet.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ik bedoelde eigenlijk meer wanneer je dus op zo'n knop druk dan word er op een andere pagina die handeling bijgehouden/ opgeteld. Dus wanneer er 6 keer op geklikt word staat er op de andere pagina ook 6 zodat excel daar weer verder mee kan rekenen.

Hoe kan ik je formule eigenlijk importeren?

Bedankt!

Ik bedoelde eigenlijk meer wanneer je dus op zo'n knop druk dan word er op een andere pagina die handeling bijgehouden/ opgeteld. Dus wanneer er 6 keer op geklikt word staat er op de andere pagina ook 6 zodat excel daar weer verder mee kan rekenen.

Hoe kan ik je formule eigenlijk importeren?

Bedankt!

Klik zo vaak als je wilt in bijgevoegd bestand op Klikken.
Zodra je op Aantal Clicks klikt, verschijnt het aantal.

Het is gewoon een kwestie van de VBA-code kopiëren naar je bestand en eventueel de namen van de knoppen aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Klik zo vaak als je wilt in bijgevoegd bestand op Klikken.
Zodra je op Aantal Clicks klikt, verschijnt het aantal.

Het is gewoon een kwestie van de VBA-code kopiëren naar je bestand en eventueel de namen van de knoppen aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Dankje maar telt hij nog niet in een cel de aantal 'clicks'.
Zie mijn excelletje voor nadere uitleg.

Hartelijk bedankt voor de medewerking!

Bijlagen

Hey,

via google kwam ik weer eens op deze site terecht. Ik ben op zoek naar iets soortgelijks. Ik zou graag willen dat wanneer iemand op 'Ja' zou klikken (om de laatste sheet als voorbeeld te gebruiken), er een pop-up verschijnt met "Dank u voor de medewerking".

De reden is als volgt. We willen met de StudentenRaad een steekproef houden onder studenten of ze ergens voor of tegen zijn. We willen dat dit hooguit 5 sec. duurt voor een student om zodoende een grote groep te vertegenwoordigen. Met deze pop-up verkom je dat mensen veel achter elkaar klikken.

groetjes!

Hey, ben ik weer.

Ik heb daarbij de vraag of hoe ik kan weten hoe ik de code kan bekijken...

groetjes :thumb:

User21,

Je weet toch wel dat je iemands Topic kaapt?

Open het bestand en druk dan ALT-F11. hier kan je alle code bekijken. Heb je dan nog vragen begin dan zelf een topic ,met eventueel een verwijzing naar dit onderwerp.
Hier kan je al mee starten
Code:
Private Sub Cmd_Klikken_Click()
    MsgBox "Dank U voor uw medewerking", vbExclamation, "Dankwoord"
End Sub

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan