• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aantal kolommen weergen nieuw tabblad met behoud opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReneLeek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2017
Berichten
3
Ik zit hier met een kwartaal planning en probeer die als bron te gebruiken voor maand weergave tbv uitprinten en meenemen. Echter wil ik dat deze automatisch veranderd wanneer bron veranderd. En de weergave (opmaak) hetzelfde blijft.
 
Kan geen mannier vinden om bijlage toe te voegen. Mischien komt dat omdat ik op mobiel zit maar kan het ook niet vinden wanneer ik op normale weergave klik. Mijn excuses hiervoor.

Mvg
Rene
 
Scroll naar beneden en kies voor geavanceerd daar kan je via Bijlage een bestand uploaden.
 
Bij deze een voorbeeld
 

Bijlagen

  • voorbeeld planning.xlsx
    396,3 KB · Weergaven: 20
Ik zou er voor kiezen om geen nieuw tabblad aan te maken.
Ik zou m.b.v. een macro de maand laten kiezen en dan die maand als PrintPreview te laten zien.
Wat ik wel heb gedaan is alle Merged cellen ongedaan gemaakt. Daardoor verandert het beeld iets.
Om de macro te runnen toets: Alt+F8 en kies Prtint_Maand en klik op Run
Je krijgt dan een preview van de gekozen maand en als je wilt kun je die naar de printer sturen.
 

Bijlagen

  • voorbeeld planning(pcb).xlsm
    394,7 KB · Weergaven: 17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan