aantal mails doorsturen naar een adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankjaco

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Beste, Ik wil een aantal binnen gekomen mails van verschillende afzenders doorsturen naar een adres. hoe pak ik dit aan

Hallo frankjacco. Wat, welk gebruik je precies voor mail programma. Zodat helpers je nog beter kunnen helpen.

Is toch echt niet moeilijk:
a. Selecteer de berichten waar het om gaan (bijv. met Ctrl-LinkerMuisknop op de relevante berichten om ze te selecteren/deselecteren)
b. Rechtsklik op een van die geselecteerde berichten en kies (naar jouw smaak) voor Doorsturen (worden het meerdere mailtjes) of Doorsturen als bijlage (wordt het 1 mailtje met de geselecteerde mailtjes als bijlagen).

Tijs.

Helemaal correct Tijs.
Wanneer je informatie uit verschillende e-mailberichten door wilt sturen, kun je deze tevens eerst kopiëren en plakken in een nieuw e-mailbericht, en deze vervolgens samengevat in één bericht naar het gewenste account doorstuurt.

Mocht het erom gaan dat ook alle nieuw te ontvangen mail van die afzenders automatisch wordt doorgestuurd, dan kun je berichtregels maken:
Klik op Mappen en dan in het dan zichtbare lint op Berichtregels.
Vink aan: Als de regel Van bepaalde personen bevat en vink ook aan (in het vakje eronder) Doorsturen naar bepaalde personen
Klik in de dan gemaakte regel (onderste vakje) op de eerste "bepaalde personen". Selecteer uit je adresboek (of klop in en klik op Toevoegen) de personen/e-mailadressen waarvan je de mail automatisch wilt laten doorsturen.
Klik in de dan gemaakte regel (onderste vakje) op de tweede "bepaalde personen". Selecteer uit je adresboek (of klop in en klik op Toevoegen) de personen/e-mailadressen waar naartoe je die dan mail automatisch wilt laten doorsturen.
Klik daarna op Opslaan.

Tijs.

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, maar we zijn een paar dagen weg geweest. De oplossingen die voorgesteld zijn ga ik zeker proberen, bedankt daarvoor. Gr frankjaco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan