Hallo allen,
Zal me eerst even voorstellen, ik ben kurt en sinds kort ben ik met acces gaan stoeien, nu heb ik opgemerkt dat het toch handiger is dan excel, van wege zijn formulieren en rapporten.
Ik ben voor onze visvereniging aan de slag gegaan om een stukje te automatiseren, en loop tegen een puntje aan waar ik niet aan uit kom.
Ik zou nog 1 rapport willen maken, waaruit ik kan afleiden hoe vaak een controleur aan de water kant is geweest, er staat al een rapport totaal overzicht per controlleur, het gebeurd ook wel dat de controlleur op een dag met een ander naar buiten gaat, en als tweede of derde gemeld wordt of kan ik in dat zelfde rapport een totaal per controleur er uit krijgen? dit is voor mij even een raadsel ik heb ook nog nooit met vba gewerkt.
Is hier een oplossing voor, alvast bedankt voor jullie tijd als je er naar kijkt, uiteraard zou ik tevens graag wel eens willen weten of dit een goede opzet is.
Bijlage: controle aan waterkant
Met vriendelijkegroet,
Kurtcl
Zal me eerst even voorstellen, ik ben kurt en sinds kort ben ik met acces gaan stoeien, nu heb ik opgemerkt dat het toch handiger is dan excel, van wege zijn formulieren en rapporten.
Ik ben voor onze visvereniging aan de slag gegaan om een stukje te automatiseren, en loop tegen een puntje aan waar ik niet aan uit kom.
Ik zou nog 1 rapport willen maken, waaruit ik kan afleiden hoe vaak een controleur aan de water kant is geweest, er staat al een rapport totaal overzicht per controlleur, het gebeurd ook wel dat de controlleur op een dag met een ander naar buiten gaat, en als tweede of derde gemeld wordt of kan ik in dat zelfde rapport een totaal per controleur er uit krijgen? dit is voor mij even een raadsel ik heb ook nog nooit met vba gewerkt.
Is hier een oplossing voor, alvast bedankt voor jullie tijd als je er naar kijkt, uiteraard zou ik tevens graag wel eens willen weten of dit een goede opzet is.
Bijlage: controle aan waterkant
Met vriendelijkegroet,
Kurtcl