Ik heb jarenlang met een speedtouch 570i gewerkt tot grote tevredenheid. Het bereik van het draadloos netwerk was echter dramatisch slecht in huis. Daarom heb ik afgelopen januari een asus WL-500W Router gekocht. Omdat de wireless van de 570i niet uitgezet kan worden en deze de asus dwars zat heb ik een adsl annex B modem van Sweex gekocht (CD300011). Nu heb ik de volgende problemen. Na een update naar de laatste firmware van de sweex (4.1.0.29) kan ik als ik de tp1 port van de modem aansluit op de wan port van de asus router geen verbinding meer met het internet krijgen. Heb geprobeerd een bridgde te maken maar dat is al helemaal niet gelukt. De modem hangt nu rechtstreeks aan mijn pc en werkt volgens mij ook niet lekker. Kan bijvoorbeeld niet meer en internetten en azureus starten want dan kan ik het internet niet meer op. Meerdere tabbladen in IE 7 trekt de modem ook amper en de snelheid is alleen lekker als ik 1 ding te gelijk doe.
Kan iemand mij helpen met:
1) een goede configuratie van mijn sweex modem waardoor ik weer alles kan doen simultaan
2) mij stap voor stap uitleggen hoe ik een bridge maak tussen de sweex en de asus router.
Ik heb overigens een adsl abo bij xs4all.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!!!! (want ik zie het na een maand of drie klooien echt totaal niet meer zitten!
Thanks
Mark
Kan iemand mij helpen met:
1) een goede configuratie van mijn sweex modem waardoor ik weer alles kan doen simultaan
2) mij stap voor stap uitleggen hoe ik een bridge maak tussen de sweex en de asus router.
Ik heb overigens een adsl abo bij xs4all.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!!!! (want ik zie het na een maand of drie klooien echt totaal niet meer zitten!
Thanks
Mark