Aantal problemen met mijn laptop. Met Vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaveDJ

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
Berichten
55
Ten eerste ik typ dit op een andere laptop.
Laptop is een Acer Aspire 5920G. Met Windows Vista Home Premium LEGAAL

Probleem 1: Op mijn andere laptop heb ik geen internet meer omdat de service: Diagnostic Policy Server niet kan worden gestart. Als ik de service wil starten krijg ik de fout: Fout 5: Toegang geweigerd terwijl ik zelf admin ben.. Het volgende heb ik al geprobeerd:

Systeemherstel
Automatisch starten
Handmatig starten
Via uitvoeren zodat ik Services als administrator uitvoer
Security settings naar default zetten

Probleem 2: Als ik mijn systeem wil herstellen naar fabrieksinstellingen krijg ik de fout met als titel: D2D32 en als beschrijving: Type mismatch. Ik krijg dezelfde error als ik mijn systeem wil herstellen vanaf mijn 2 recovery DVD`s. En D2D recovery staat in mijn bios Enabled. Soms kreeg ik ook de error: Recovery32 en ook als beschrijving: Type Mismatch.

Probleem 3: Als ik een spel aan het doen ben meestal met full-screen (daarom speel ik zonder full-screen) dan hoor ik een tikkend geluid ik denk zelf dat dit van mijn videokaart komt (NVIDIA GeForce 8600M GT) en dan loopt mijn laptop meestal vast.

Ik heb al veel op google lopen zoeken maar kon helaas niets nuttigs vinden.
Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven en anders moet je maar ff zeggen wat voor informatie je nog nodig hebt.

Alvast bedankt,

Dave
 
aangezien je al geen recovery meer kan uitvoeren en dergelijke problemen hebt zou ik eens met acer contact opnemen.

sinds wanneer heb je dit probleem trouwens?
 
aangezien je al geen recovery meer kan uitvoeren en dergelijke problemen hebt zou ik eens met acer contact opnemen.

sinds wanneer heb je dit probleem trouwens?


Ik heb al meer dan 6 mails gestuurd naar ACER maar ik heb nog maar 2 nutteloze antwoorden gekregen.
Deze probleem heb ik sinds ongeveer een maand geleden toen mijn laptop vastliep tijdens een spel ik had toen de knop ingehouden van aan/uit zodat me laptop uitging. Ik denk dat hierdoor bestanden beschadigt zijn.
 
Heb je nog garantie, dan zou oj je pc opsturen naar acer ...
Bel anders ook een keer want misschien weet daar iemand iets meer.
 
Heb je nog garantie, dan zou oj je pc opsturen naar acer ...
Bel anders ook een keer want misschien weet daar iemand iets meer.


Ik had er spijtig genoeg geen garantie bij gekregen.
Ik denk dat ik binnenkort wel ga bellen kijken of ik mijn laptop naar ACER kan toesturen zodat hun mijn probleem kunnen oplossen.
Maar eerst probeer ik nog op forums en dergelijke antwoorden te vinden.
 
legaal maar zonder garantie, dat begrijp ik toch maar even niet hoor :confused:
 
legaal maar zonder garantie, dat begrijp ik toch maar even niet hoor :confused:


Ik had de laptop gewoon via een site bestelt. Ik kan nog wel even naar het factuurtje kijken of er iets interessants in staat.
 
je hebt een serie nummer hoogstwaarschijnlijk op de onderkant van de laptop en met je aankoop datum dat nog lang geen 1jaar is heb je dus nog garantie en zou ik dus acer echt wel eens bellen.

die reparatie zou gratis moeten zijn...
 
je hebt een serie nummer hoogstwaarschijnlijk op de onderkant van de laptop en met je aankoop datum dat nog lang geen 1jaar is heb je dus nog garantie en zou ik dus acer echt wel eens bellen.

die reparatie zou gratis moeten zijn...


Er staat inderdaad een serie nummer op. Maar als ik mijn laptop opstuur is dat de reden dat ik mijn laptop niet kan herstellen en dat internet het niet doet omdat bestanden beschadigt zijn. En dan vraag ik ACER of hun mijn laptop opnieuw kunnen installeren?
 
je vermeld gewoon dat je problemen hebt met je internet en dus wou herinstalleren...
dan zeg je dat je niet kan herinstalleren omdat je recovery partitie niet werk (wat dus helemaal niet normaal is)
acer zal dan wel voorstellen om je pc te komen ophalen en zal het in orde brengen en dus ook vista herinstalleren(dus backup je gegevens maar even die op de c-schijf/partitie staan)

Ik spreek gewoon uit ervaring omdat ik ook echt een probleem heb gehad met het herinstalleren dat echt niet werkte.
Ze zijn hem gratis komen ophalen, repareren en gratis terug gebracht :thumb: het heeft wel ongeveer 1.5 week geduurd maar al bij al valt dat nog best mee ;)
 
je vermeld gewoon dat je problemen hebt met je internet en dus wou herinstalleren...
dan zeg je dat je niet kan herinstalleren omdat je recovery partitie niet werk (wat dus helemaal niet normaal is)
acer zal dan wel voorstellen om je pc te komen ophalen en zal het in orde brengen en dus ook vista herinstalleren(dus backup je gegevens maar even die op de c-schijf/partitie staan)

Ik spreek gewoon uit ervaring omdat ik ook echt een probleem heb gehad met het herinstalleren dat echt niet werkte.
Ze zijn hem gratis komen ophalen, repareren en gratis terug gebracht :thumb: het heeft wel ongeveer 1.5 week geduurd maar al bij al valt dat nog best mee ;)

Oh ok heel erg bedankt.

Acer Helpdesk (voor technische vragen en aanmelding/status reparaties)
particulieren & resellers : 0900-2020767 (0,10 Euro/minuut)
Fax : 073 – 6459690
Indien u product niet meer binnen de garantieperiode valt, kunt u contact opnemen met onderstaand telefoonnummer:
0900-3233340 (0,50 Euro/minuut)

Ik neem aan dat ik onderste nummer moet bellen omdat ik nergens kan zien of ik garantie hebt. Of moet ik de bovenste nummer bellen.
 
ik zou deze bellen: 0900-2020767 (je bent waarschijnlijk uit nederland, ik ben uit belgië dus had een ander nummer nodig)

maar je zal nog wel garantie hebben, aangezien je je laptop pas in mei hebt gekocht hé ;)
gewoon het eerste bellen, ze vragen je gewoon altijd eerst wanneer je je laptop hebt aangekocht :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan