• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

aantal rijen dat voldoet aan de filtercriteria worden niet getoond

Status
Niet open voor verdere reacties.

dicojager

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2002
Als ik in Excel een lijst filter met automatisch filter, dan wordt in het ene bestand in de statusbalk wel getoond hoeveel rijen aan het criterium voldoen en in het andere bestand krijg ik alleen de tekst "filtermodus" te zien. Hoe kan ik standaard het aantal rijen te zien krijgen? In het handboek Excel staat dat op de statusbalk of het aantal rijen of de tekst "filtermodus" wordt getoond. Daar ben ik dus niet mee geholpen want dat had ik zelf al geconstateerd.

Hoi Dicojager,

Het antwoord is vrij eenvoudig. Klik met de rechtermuisknop op de statusbalk en je kunt kiezen wat je in de statusbalk wilt weergeven.

Jeroen

OK, bedankt voor deze uitleg. Wat me wel opvalt is dat er alleen resultaat gegeven wordt als je de rijen selecteert en dat het resulaat ergens rechts in de statusbalk verschijnt. Ik weet niet of dat te maken heeft met de excel versie. Ik heb de filters al veel gebruikt en dat verscheen het resultaat altijd links onderin zonder dat het filterresultaat geselecteerd hoefde te worden. Maar ik kan hier mee werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan