Hallo allemaal,
Omdat ik in wisseldiensten werk, heb ik een excel doc waarin ik mijn uren in zet.
Nu ben ik op zoek naar een formule die het totaal aan gewerkte uren telt tussen bepaalde tijdstippen. Dit vanwege de toeslagen.
Voorbeeld:
Cel E2 staat aanvang dienst: 6:00 (tijd)
Cel F2 staat einde dienst: 14:00 (tijd)
In cel H2 wil ik dan het aantal gewerkte uren zien tussen 7:00 uur en 18:00 uur
In cel I2 wil ik dan het aantal gewerkte uren zien tussen 18:00 uur en 24:00 uur
In cel J2 wil ik dan het aantal gewerkte uren zien tussen 0:00 uur en 07:00 uur
Ik kom hier niet uit. Wie heeft de oplossing voor mij?
Alvast mijn dank!
Omdat ik in wisseldiensten werk, heb ik een excel doc waarin ik mijn uren in zet.
Nu ben ik op zoek naar een formule die het totaal aan gewerkte uren telt tussen bepaalde tijdstippen. Dit vanwege de toeslagen.
Voorbeeld:
Cel E2 staat aanvang dienst: 6:00 (tijd)
Cel F2 staat einde dienst: 14:00 (tijd)
In cel H2 wil ik dan het aantal gewerkte uren zien tussen 7:00 uur en 18:00 uur
In cel I2 wil ik dan het aantal gewerkte uren zien tussen 18:00 uur en 24:00 uur
In cel J2 wil ik dan het aantal gewerkte uren zien tussen 0:00 uur en 07:00 uur
Ik kom hier niet uit. Wie heeft de oplossing voor mij?
Alvast mijn dank!