Aantal velden berekenen in rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gezegd hebbende: ik zie net dat je al een tabel Activiteiten hebt waarin de twee correct zijn samengevoegd. En dat je in Inschrijvingen ook nog eens een koppeling maakt naar die tabel. Dus dan kunnen zowel [WandelingId] als [WorkshopId] weg. Probleem opgelost...

En de tabel Lokatie kan ook weg, want je hebt al een tabel Kamers. Die koppel je natuurlijk aan Activiteiten. En de tabellen begintijd en eindtijd? Samenvoegen in één tabel, en de eigenschap uiteraard niet op tekst, maar op Datum/Tijd, en de notatie op Korte tijdnotatie.
Da's voorlopig wel even genoeg huiswerk ;)

Octafish,

Allereerst bedankt voor de richtlijnen! Ik heb geprobeerd om hiermee zoveel mogelijk rekening te houden en heb m'n tabellenstructuur aangepast. Ik heb de tabellen 'tijd' en 'activiteiten' voorlopig ook gekoppeld maar weet niet of dit volledig correct is. Ik twijfelde namelijk met de koppeling 'tijd' en 'kamer':(
Hier zit ik dus nog met een probleem.

Als m'n tabellen ok zijn zou ik dan best kunnen overgaan tot een gepaste query om daaruit m'n inschrijfformulier te kunnen opmaken?

Octafish,

Mocht je vandaag nog de nodige tijd vinden om naar m'n aangepaste tabellenstructuur te kijken zou dit fijn zijn.
Ik had graag de database half volgende week operationeel gemaakt...

Zul je tot vanavond of morgen moeten wachten; ik kan overdag alleen 2003 bestanden bekijken. Overigens vind ik de deadline bepaald krap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan