aantal vragen over digitale tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

alainscherphuis

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2008
hallo,

ik krijg binnen kort een full hd lg tv binnen en wil daar dan ook digitale tv (van ziggo*) op kijken.

*van ziggo want ik heb al ziggo en over stappen lijkt mij niet nodig en ben ook wel tevreden.

ik heb daar een paar vraagjes over:

1: ik heb meerdere tv's in huis 4 om precies te zijn (1 beneden, 2 boven en 1 op zolder, waar ik de hdtv wil plaatsen).

maar als ik alleen op mijn tv digitale tv wil krijgen de rest dan nog wel analoog signaal want de rest zijn allemaal oude tv's?

dus niet dat ik digitaal signaal binnen krijg en de rest niks meer.

2 wat moet ik allemaal weten over digitale tv i.v.m tv op zolder?

3 heeft iemand ervaring met tv van ziggo?

4 wat kost het basis abbo van ziggo (zag op de site 16,25 per maand) maar is dat veel duurder dan analoog want we hebben nu zo'n 3-in-1 abbo van ziggo en heb dus geen idee wat tv los kost.

en voor de rest is de kwaliteit het waard?, is analoog op een 32inch lcd tv echt afschuwelijk?en is digitale tv op en lcd echt veel mooier dan analoog op een oude crt.

heren, dames,

Alvast erg bedankt!

p,s ik heb geprobeert zelf een beetje te zoeken naar deze antwoorden maar kon het niet precies vinden mijn excuus als het wel gewoon ergens te vinden en mijn onderzoek dus faulty was.

Wij hebben digitaal tv, en wij hebben gewoon een box gekregen.
In de box steek je de tv kabel en dan van de box een scart kabel naar je tv.
Dus alle andere tv's die niet aan de box hangen krijgen geen digitaal tv binnen.

Van de kwaliteit hangt veel af van je tv.
Wij hadden nog zo een breedbeeld tv met zo een groote beeldbuis erachter.
Nu hebben we een 41" lcd full hd tv en de kwaliteit is tog een pak beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan