Aantal vragen over mediaspeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurrian-kaput

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2006
Ik ben op zoek naar een mediaspeler. Als ik op het internet rond kijk zijn en zoveel merken en types ik zie door de bomen het bos niet meer.
De mediaspeler die ik graag zou willen moet aan een aantal opties voldoen.
- Is het mogelijk om de mediaspeler aan te sluiten op je home cinema system zodat je ook 5.1 geluid hebt?
- Nu las ik op internet dat mediaspelers geen dvd menu's ondersteunen. Is dit ook het geval als je een dvd download waarin zich een menu bevind?
- Is dit ook het geval met ondertiteling? Moet je dit allemaal apart selecteren?

Ik heb totaal geen idee wat ik ervan moet verwachten.

Kan iemand mij hier duidelijkheid over geven?

Mvg,

Jurrian

Laatst bewerkt:
1. je sluit de surroundsound set niet op een mediaplayer aan, maar op de tv. je moet alleen ff checken of je tv een 3.5mm (oordopjes gat) heeft.
zo ja zou je er zo een kunnen kopen, ik raad aan bij een andere winkel, ookal is deze site betrouwbaar door de gratis verzendkosten duurt het meestal een week of 2 voor iets aankomt:( :http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42206
2. elke mediaspeler werkt als een soort computer dus hij laat een map zien, als je een dvd download met menu zal het menu wel werken, je moet alleen wel eerst het bestand aanklikken (met de afstandsbediening).
3. ondertiteling werkt soiezo,
-bij sommige downloads zit hij in het mediabestand, het is een bestand, niet 2(dit is de makkelijkste).
-bij andere zitten het srt bestand en de film in een map, dan kun je gewoon de hele map overzetten, via de afstandsbediening ondertiteling instellen dan zoekt hij naar het srt bestand die hij er dan bijvoegd.
-de 3e optie je hebt er een srt bestand bij gedownload,(ondertitel.com hier staan heel veel nederlandse ondertitelingen) zorg wel dat de hele naam overeenkomt van de download.
als je dan beide bestanden hebt zet je het srt bestand in de map van de film, die zet je over naar de mediaspeler.(werkt dan 't zelfde als 2).

*als je nog twijfelt kun je een paar links sturen en dan vertel ik wel welke aan jouw eisen voldoet.

groetjes jeroen

Ik heb nog met een collega gesproken en deze heeft net een AC Ryan aangeschaft en heeft deze met een optische kabel aangesloten op zijn versterker om zo 5.1 te krijgen.
IK ga eerst ff bekijken of dit ook mogelijk is bij mijn home cinema system want dan zou dat probleem opgelost zijn.

Bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan