WILLIAMXXX
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 29 nov 2006
heej,
ik werk in vb2005 aan een soort spel:thumb:
nou ja zal je zeggen leuk voor je
maar een aantal problemen...
ten eerst: ik heb een grote afbeelding en daar over heen op een stuk zit een button waar je op klikt. maar nu is het zo dat het stuk afbeelding achter de button verloren gaat
hoe kan ik zorgen dat de achtergrond van de button dat stukje van de afbeelding wordt? of kan je het ook anders doen?
ten tweede: ik heb een label die begint bij "0" daar staat die op
maar er moet 60 bij komen in een uur!!! dus dat die na een uur op 60 staat en dus per minuut eentje oploopt!
ten derde: men kan namen voor tegenstanders invoeren die alleen op die form... wordt gewijzigt dus als ze naar een ander form gaan en weer naar deze zijn de namen weg
de namen worden gewijzigt door op een button te klikken hoe kan ik zorgen dat hij ze voor altijd onthoud tot dat je ze weer wijzigt?
meer hoef ik niet te weten
als ik dit weet, weet ik ook nog meer antwoorden op vragen!
als je reageert zet er wel even bij op welke vraag:thumb:
:thumb:
ik werk in vb2005 aan een soort spel:thumb:
nou ja zal je zeggen leuk voor je

maar een aantal problemen...
ten eerst: ik heb een grote afbeelding en daar over heen op een stuk zit een button waar je op klikt. maar nu is het zo dat het stuk afbeelding achter de button verloren gaat

ten tweede: ik heb een label die begint bij "0" daar staat die op

ten derde: men kan namen voor tegenstanders invoeren die alleen op die form... wordt gewijzigt dus als ze naar een ander form gaan en weer naar deze zijn de namen weg

meer hoef ik niet te weten

als ik dit weet, weet ik ook nog meer antwoorden op vragen!
als je reageert zet er wel even bij op welke vraag:thumb:
:thumb: