ERIKvermeulen
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 30 okt 2018
Hoi!
Ik ben aan het roosteren met excel en ik kom er niet uit.
Mijn subjecten vullen per tijdsvak hun naam wel of niet in (tijdsvak is 1 cel en bevat data zoals: Pietje, Klaasje, Maurits, Kees etc.), om te kijken of ze voldoen aan het beschikbaarheidscriterium moet ik weten hoevaak elke naam voorkomt in het hele rooster. (bijvoorbeeld: Pietje 12 shifts, Jantje 9 shifts, Hendrik 34 shifts)
Bekijk bijlage 331293
Deze formulles hebben niet gewerkt:
=VIND.ALLES("Daan";B8:C8+B22:C22+D3:E32)
=SOM(ALS("Daan";1;0);B3:E32)
=VIND.SPEC("Daan";B3:E32)
=AANTALARG(D3:E32; "Daan")
Deze werkt enigzins maar is niet heel accuraat
=AANTAL.ALS(B3:E32;"***************************************************************************************************************************Daan***********************************************************************************************************************")
Total excel noob, sorry!
Hoop dat jullie kunnen helpen.
Ik ben aan het roosteren met excel en ik kom er niet uit.
Mijn subjecten vullen per tijdsvak hun naam wel of niet in (tijdsvak is 1 cel en bevat data zoals: Pietje, Klaasje, Maurits, Kees etc.), om te kijken of ze voldoen aan het beschikbaarheidscriterium moet ik weten hoevaak elke naam voorkomt in het hele rooster. (bijvoorbeeld: Pietje 12 shifts, Jantje 9 shifts, Hendrik 34 shifts)
Bekijk bijlage 331293
Deze formulles hebben niet gewerkt:
=VIND.ALLES("Daan";B8:C8+B22:C22+D3:E32)
=SOM(ALS("Daan";1;0);B3:E32)
=VIND.SPEC("Daan";B3:E32)
=AANTALARG(D3:E32; "Daan")
Deze werkt enigzins maar is niet heel accuraat
=AANTAL.ALS(B3:E32;"***************************************************************************************************************************Daan***********************************************************************************************************************")
Total excel noob, sorry!
Hoop dat jullie kunnen helpen.
Laatst bewerkt: