Aantal webadressen in browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

sextant

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Hallo,

In mijn browser, Internet Explorer 8, krijg ik niet meer dan 12 webadressen!
Als ik de 13e invoer, verdwijnt de laatst ingevoerde.
Mijn geschiedenis bij Internet Opties staat op 75 dagen en de te gebruiken schijfruimte op 50 MB!
Ik gebruik windows 7 (64bits)
Kan ik dit zo instellen, dat dit er meer worden?
Ik wil wel graag Internet Explorer blijven gebruiken.

Bedankt vast voor het antwoord!

Groet

Laatst bewerkt:
Als je de geschiedenis 75 dagen wil bewaren dan is 50MB wel erg weinig dan denk ik dat je met 250MB nog tekort komt.

Aantal adressen in browser

Hallo,

Dank voor je reactie, maar als je de vraag goed leest, dan staat er nergens, dat ik de geschiedenis 75 dagen wil bewaren, alleen, dat ik hem daarop heb ingesteld!
Dat geldt ook voor de te gebruiken schijfruimte!
Ik heb nu de geschiedeins op 20 dagen ingesteld en de te gebruiken schijfruimte op 250 MB.
Zoals verwacht lost dit het "probreem" niet op.

Groet!

Hallo,

Dank voor je reactie, maar als je de vraag goed leest, dan staat er nergens, dat ik de geschiedenis 75 dagen wil bewaren, alleen, dat ik hem daarop heb ingesteld!
Dat geldt ook voor de te gebruiken schijfruimte!
Ik heb nu de geschiedeins op 20 dagen ingesteld en de te gebruiken schijfruimte op 250 MB.
Zoals verwacht lost dit het "probreem" niet op.

Groet!
Als je 'm daarop hebt ingesteld mag ik er toch vanuit gaan dat je de geschiedenis ook zolang wil bewaren dat is toch niet zo vreemd?
Maar ok dan weet ik zo vlug geen oplossing.
Succes verder.

Hallo,

Je hebt gelijk!
Als er 75 dagen geschiedenis staat, dan zou je denken, dat iemand inderdaad 75 dagen geschiedenis wil bewaren, alleen heb ik dit gedaan om antwoorden, zoals "hoe lang heb je je geschiedenis staan" te vermijden.
In ieder geval bedankt voor het meedenken en dat je geen oplossing hebt, is ook een antwoord!

Groet,

Herman, uit de stad van de Vierdaagse....

Hallo,

Helaas nog geen oplossing op de vraag over het beperkte aantal adressen in de webbrowser van IE8, 12 adressen blijft het maximum!
Wie heeft er nog een idee?

Groet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan