• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aantalarg - aantal of ?? + print preview macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

trucker10

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Berichten
2.881
Ik ben aan een nieuw invulformulier bezig voor het bijhouden en uitwerken van uren .
Ik loop vast op volgende > in cel L125 had ik graag na het filteren het aantal gekregen van wat zichtbaar is ( b.v. aantal??? " dagen ? ) . Ik heb de macro's opgenomen met de recorder ( heb wel al een MACRO / VBA boek naar nog geen tijd om het door te nemen ) .
Ik heb ook de np ( niet printen ) van Thoralf toegepast en krijg het niet vooer elkaar om een CTRL F2 in een macro te steken om de macro van Thoralf aan te sturen . Ik zit ik nog maar in de begin fase van opmaak , eventuele suggesties zijn welkom .
 

Bijlagen

  • testmap.zip
    48,3 KB · Weergaven: 40
Zoiets Daniël?
 

Bijlagen

  • 10-04-09 testmap.rar
    32,8 KB · Weergaven: 53
Zoiets Daniël?

Harry , :thumb: Ik zoek het steeds ergens anders .
Bedankt , deze avond nog de print preview macro in elkaar boksen en zien hoe het loopt ik vul per dag mijn gegevens in en ieder weekend de andere chauffeurs > indien ik op problemen stuik , de weg naar het forum is vrij kort .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan