• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aantallen correct

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amstellovich1967

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2017
Beste leden,

Ik heb een bestand waarin ik getallen moet plaatsen van bepaalde artikelen.
Om fouten te voorkomen dat er in bepaalde kolommen getallen worden geplaatst zou ik willen weten hoe ik het onderstaande voor elkaar kan krijgen.

Nu is het echter zo als er in kolommen C tm H een soort ingevoerd wordt de overige kolommen ook ingevuld kunnen worden waarbij er fouten ontstaan.
Om dit uit te kunnen sluiten, is mijn vraag, als ik in de kolommen C tm H iets invoer, de overige kolommen niets meer kan invoeren.
Dat geldt dan ook voor de andere kolommen, als ik iets invul in de kolommen I tm AF dan mag er niets komen te staan in de kolommen C tm H.

Bijkomend zou ik graag in kolom AG een voorwaardelijke opmaak als het getal kleiner is dan 32 en groter dan 48 (Denk aan ROODOPLICHTEND)

Wie kan mij hierbij helpen? Als het überhaupt mogelijk is.

Groet,
Rene

Bijlagen

@Alexel

Geweldig, ik zat al te kijken middels voorwaardelijke opmaak maar daar kwam daar niet uit.
Dit ziet er heel goed uit. Mijn dank is groot.

:thumb:
Rene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan