• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aantallen registreren gekoppeld aan tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandit0

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2011
Berichten
143
Hallo allemaal
Kan iemand mij helpen met het bestand tijdregistratie wat ik zover gmaakt heb?
Het is de bedoeling dat als de persoon gaat beginnen aan de werkzaamheden dat de tijd begint te lopen.
Zelf zat ik te denken dat als er bijvoorbeeld in de cel I6 klikt de tijd start en bijvoorbeeld op de cel I5 klikt de tijd stopt en deze word genoteerd in N6
Uiteraard is het de bedoeling dat dit voor de cellen I6 t/m M10 zo werkt.

Ik heb een voorbeeld bijgeslotenBekijk bijlage tijd registratie.xlsx
 
Met dubbelklik in cel
 

Bijlagen

  • Kopie van tijd registratie-2.xlsm
    18,8 KB · Weergaven: 34
Hallo Jean-Paul,
Bedankt voor je reactie.
Ziet er goed uit maar is niet helemaal wat ik bedoel.
Eigenlijk bedoel ik dat als je in een cel klikt zoals jij hebt gemaakt dat de tijd start en na weer te klikken stopt (zoals het nu dus is), maar als men op een later tijdstip diezelfde dag weer in dezelfde cel klikt dat de tijd dan weer verder loopt.
Het zou mooi zijn als je de tijd zou kunnen zien lopen in de cel die gebruikt word (dus een soort stopwacht).
 
daar bestaan ook topics van , kijk eens op timer, zelf heb ik daar geen ervaring mee, ook vertraagd het sterk je bestand.
 
Hallo allemaal,

Heb de hele middag zitten snuffelen tussen de topics met timers maar kan niets vinden wat mijn probleem oplost.
Wellicht dat er iemand is die weet hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Alvast bedankt,
Bandit
 
Hallo
Heb op google gekeken naar vba timers voor Excel.
Staan inderdaad verschillende op, zou alleen niet weten hoe ik zoiets aan de praat moet krijgen in mijn bestand.
Ik heb de bijgesloten timer gedownload maar weet alleen niet hoe ik deze nu in mijn bestand kan verwerken?
Is er iemand die mij hiermee kan helpen?Bekijk bijlage ToastMaster-StopWatch_TrumpExcel.xlsm

Alvast bedankt,
Bandit
 
Alweer een stuk verder

Hallo allemaal,

Ben zelf nog vanavond bezig geweest en heb toch het een en ander geprobeerd.
Heb de timer aan het werken gekregen in mijn bestand.
Alleen loopt de volgorde nog niet zoals ik het zou willen.
Het is de bedoeling dat als men bijvoorbeeld op cel B4 klikt en vervolgens op start dat de tijd die geregistreerd word nadat men op resetten heeft gedrukt in de cel H4 word geplaatst.
Indien men op een later tijdstip op de cel B6 klikt dan moet de tijdregistratie na het resetten in de cel H6 worden geplaatst.
Nu word gewoon na cel H4 de cel H5 gebruikt enz.enz.
weet iemand hoe ik hier verder te werk moet gaan?
Alvast bedankt,
Bandit
Bekijk bijlage tijd registratie.xlsm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan