Ik ben de aanteken-functie van Powerpoint 97 kwijt in Powerpoint 2003.
Het gaat om het maken van aantekeningen tijdens het draaien van de presentatie.
Ik gebruikte deze functie tijdens vergaderingen om todo-lijsten te maken.
De functie zat altijd rechts onder in de dia en ik kreeg een venstertje waar ik vervolgens via het toetsenbord tekst kon invoeren. Aan het eind van de presentatie werd gevraagd of de tekst (apart!) opgeslagen moest worden.
Bij 2003 kan ik alleen met de viltstift/balpen/markeerstift aantekeningen maken. En vervolgens niet opslaan, alleen bewaren op de dia zelf. Dit in tegenstelling tot de procedure zoals hierboven beschreven.
Wie kan mij helpen?
Het gaat om het maken van aantekeningen tijdens het draaien van de presentatie.
Ik gebruikte deze functie tijdens vergaderingen om todo-lijsten te maken.
De functie zat altijd rechts onder in de dia en ik kreeg een venstertje waar ik vervolgens via het toetsenbord tekst kon invoeren. Aan het eind van de presentatie werd gevraagd of de tekst (apart!) opgeslagen moest worden.
Bij 2003 kan ik alleen met de viltstift/balpen/markeerstift aantekeningen maken. En vervolgens niet opslaan, alleen bewaren op de dia zelf. Dit in tegenstelling tot de procedure zoals hierboven beschreven.
Wie kan mij helpen?