Aanval van Trojaanse paarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Badjas

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2002
Berichten
23
Hallo, ik word helemaal gek. Ik ben nu ruim 3 dagen bezig om alle Troj_* files weg te halen, diverse interne en externe virusscanners gebruikt en gelukkig.... ik denk dat ze eraf zijn. Ook allemaal dankzij deze perfecte site, je kan zoveel leren van andermans problemen.

Echter, de gevolgen zijn nog niet weg. Tijdens surfen naar Hotmail blijft de pagina wit, marktplaats zijn slechts 3 regels, en nog veel meer voorbeelden van pagina's die geheel blank blijven. Ook de zoekfunctie (XP) is nog steeds niet werkzaam, scherm blijft geel aan de linkerkant.

Wie heeft er DE oplossing?

Alvast bedankt,

Badjas
 
Helaas.... Alles uitgevoerd, zelfs herinstallatie van IE, blijven veel witte schermen. Ook mijn NAV kan ik niet activeren, heel vreemd. En nog steeds: zoekfunctie werkt niet, zie dan helemaal niets verschijnen waar ik iets kan invullen. Alle aanbevolen online virusscanners vinden niets meer.

Maar ik wil die %$#%# pc niet herinstalleren!

Iemand nog tips?
 
Helaas.... werkt ook niet. Ik hem hem inmiddels opnieuw geinstalleerd. Tegenvaller, want to nu toe is het me (of via de site) altijd gelukt dit soort problemen op te lossen. Gewoon de kick eigenlijk.

Volgende keer beter!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan