Aanvinken check box moet gevolg hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinokkio89

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2006
Goedendag,

Ik heb een check box en een datum text box op mijn Form.

Nu wil ik dat wanneer je de check box aanvinkt voor een bepaalde record, er een pop up komt waarin je een datum moet invullen. Vervolgens moet deze datum worden vermeld in de datum text box van hetzelfde record.

Weet iemand hoe ik dit kan realiseren?

Alvast bedankt!

respect voor een ieder die zn eigen progje maakt en dat op zn eigen manier wil doen
Maar als ik jou verhaal lees lijkt mij dat dit een beetje dubbel werk is. als je toch ZELF een datum moet invullen kun je dat toch ook meteen in die text box invullen?
en als je geen datum in hoeft te vullen laat je text box toch leeg.
of mis ik iets aan jou verhaal
maar mischien dat een voorbeeld bestand meer duidelijk maakt

Het woord "invullen" zal wat ongelukkig gekozen zijn.
Ik denk dat hij met die popup een kalender object bedoeld waarin een datum gekozen kan worden die vervolgens in de textbox moet komen.

Laatst bewerkt:
Als je versie 2007 of hoger gebruikt, heeft een datumveld ook een Datepicker. Daarmee kun je al een datum aanklikken, die dan in het bijbehorende veld wordt gezet. Daar heb je dus geen selectievakje voor nodig. Hooguit kan ik mij nog voorstellen dat je m.b.v. dat selectievakje het datumveld inschakelt, of uitschakelt. Maar zelf zie ik de noodzaak daar eerlijk gezegd ook niet van in. Maar dat is uiteraard aan TS...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan