aanvinken in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

berger

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
Hallo ik zit met een probleempje, ik ben bezig met een enquete op te stellen die ik online wil laten invullen. Nu is mijn probleem het volgende:
als ik keuzevakjes opmaak, hoe zorg ik er dan voor dat de responden niet alle vakjes kunnen aanduiden? Dat ze dus slechts één keuze mogen aanvinken? Kan iemand me hierbij helpen aub?
mvg
berger

Dit is niet echt duidelijk. Je wilt on-line iets met Word gaan doen. Lijkt me niet de meest voor de hand liggende optie
Ik zou overigens ook niet zo snel een goede oplossing weten. Wellicht is er een on-line goeroe on-line?

Ron

wil gewoon weten hoe je in word bij aanvink mogelijkheden ervoor zorgt dat je maar een mogelijkheid kan aanduiden.

In de werkbalk "werkset besturingselementen" zit het "keuze rondje"

Ron

Ja heb ik ook al geprobeerd, maar zo kan je ook meerdere rondjes aanduiden, ik wil dat de mensen maar een keuze kunnen opgeven.

Ik zit een beetje met hetzelfe probleem, ik heb ook een enquete gemaakt en nu zou ik graag willen dat ik deze door kon sturen naar mensen en dat deze dan alleen hoeven te klikken om aan te vinken en ook op deze manier bijvoorbeeld procenten in kunnen vullen. Hoe kan ik dit doen met Word 2007?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan