Aanvullen emailadressen

Status
Niet open voor verdere reacties.

foppie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2014
Hallo allemaal

Allereerst: Ik ben een leek met de computer.

Ten tweede: Sinds kort onthoud mijn computer met Outlook en Windows 10 geen emailadressen meer; dat is te zeggen: ze worden niet meer aangevuld. En ook de tab PERSONEN is plots geheel leeg. Geen idee hoe dit komt en wat ik moet doen om het weer terug te krijgen. Wie kan mij helpen??

Bij voorbaat hartelijk dank
Foppie

Hallo Foppie.

Om je op weg te helpen, om welke outlook gaat het. Er zijn er nogal wat. 2007, 2010, 2013, 2016, outlook.com

Hallo Manamana

Dank voor je reactie.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee: mijn computer is van dec 2014 en augustus 2015 geupdate naar Windows 10. Als ik 'rechtermuisklik' op Outloook krijg ik bij eigenschappen: Gemaakt 28-03-2016, vandaag dus.

Is er een manier om uit te zoeken welke versie het is?

Foppie

Hallo Manamana

Ja, ik weet niet of het aan mij ligt, ik ben een leek met de computer, maar de link helpt mij niet verder. Ik kom b.v geen INFO tab tegen.

Foppie

Haal er iemand bij. Die je dan thuis kan helpen, als je niet weet welke versie je hebt. Misschien is je profiel beschadigd.

Ga een naar programma's en onderdelen. Kijk daar eens welk office pakket daar staat. Hier nog wat hulp.

OPLOSSEN PROBLEMEN MET HET ADRESBOEK Lees daar eens verder. Ongeveer in het midden

https://www.schoonepc.nl/instal/emailoutlook.html

Laatst bewerkt:
Dag Manamana

Het lukt direct al niet; SchoonePC heeft het over: Contactpersonen links onderin. Ja hoe ik ook zoek, ik ga naar Outlook.com en ik kan het niet vinden. Dus houdt het mijn beperkte deskundigheid direct al op.

Foppie

Hoi Foppie.

Links onderin bij windows 10 heb je een soort vergrootglas. Type daar eens het woord mail.
Dan verschijnt er boven in Mail. Klik daar op dan zou toch je mail programma moeten openen.

foppie1.png

En kun je je hier aanmelden met je inlog gegevens.