aanvulling adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Ik werk met VISTA en Outlook.Ex. Als ik bij een nieuw bericht het mailadres van een contactpersoon invul moet ik telkens het hele adres intikken. Vroeger volstonden enkele letters en dan vulde OE zelf de rest in. Nu verschijnt er wel een lijst van namen (uit het adresboek) die met dezelfde letters beginnen, maar dat zijn dan contactpersonen die recent gebruikt zijn. Ik weet ook niet tot hoever in de tijd die namen teruggaan: het zijn in elk geval namen die recent gebruikt zijn, maar als het bvb enkele weken geleden is vind ik ze daar niet terug. Weet iemand hoe ik dat kan bijstellen?

Hoi,

Controleer of 'auto-aanvullen' is aangevinkt

Menu: Extra > Opties

Zie bijlage

Bijlagen

• ScrnDmp.JPG
    ScrnDmp.JPG
    54,7 KB · Weergaven: 53
Bedankt. En ja, dat vakje stond aangevinkt. En toch gebeurt er geen automatische aanvulling. Enig idee hoe dat zou komen? Ik reken op je hulp.

Bedankt. En ja, dat vakje stond aangevinkt. En toch gebeurt er geen automatische aanvulling. Enig idee hoe dat zou komen? Ik reken op je hulp.

Dat auto-aanvullen bestand 'vult' zichzelf naarmate je langer aan hetmailen bent met OE.
Verder heb ik geen adviezen meer ... :confused:

Klopt. Maar weet iemand hoelang dat blijft duren? Als je een mail hebt gestuurd naar een adres, wordt dat adres de volgende keer inderdaad aangevuld. Maar na enige tijd (hoelang?) gebeurt dat niet meer en moet je weer het héle adres intikken Kan die tijd ergens in een instelling worden vastgelegd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan