• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aanvulling op ALS funtie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

VraagvanIris

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2013
Hoi Hoi,

Eerder heb ik al een vraag geplaatst maar ik heb toch nog een klein vraagje. Het bestand is met behulp van Gerard gemaakt en in eerste instantie werkte dit goed. Nu moest er toch niet iets bij. Namelijk het volgende, het rode vakje heb ik net toegevoegd maar deze moet ook nog aan een voorwaarde voldoen. Deze moet namelijk alleen naar voor komen op het moment dat de vragen zijn aangeklikt zoals het bestand nu opgeslagen staat. In het geval dat er andere antwoorden aangegeven worden moet dit ja/nee vakje niet worden getoond.

Is dat mogelijk?

Kan je de vakjes trouwens ook op ja/nee zetten zodat mensen weten dat ze nog iets moeten invullen?

Alvast heel erg bedankt! Bekijk bijlage WBSO verlengingsformulier testvb GL.xls

Bedankt voor de moeite! Opzich is een ActiveX prima maar niet ideaal gezien ze de inhoud dan handmatig moeten inschakelen. Verder moet de optie er alleen komen ze staan als er staat:

U vraagt gemiddeld per maand minder dan 150 uren aan
Wilt u een aanvraag indienen op basis van projectgerelateerde kosten en uitgaven? JA!

Wanneer er gemiddeld meer dan dan 150 uur wordt aangegeven moet het vakje er dus niet komen te staan... Pff lastig he. Mocht je hier een oplossing voor weten is het dan mogelijk om het ja/nee vakje erboven ook met een ActiveX te maken?

Alvast bedankt voor het meedenken, echt super!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan