HWV
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 feb 2009
Beste,
In een vorige topic heb ik de oplossing gekregen om mijn bestellijst te optimaliseren.
Gaande weg kom ik meer problemen tegen wat ik zelf niet kan plaatsen, ik hoop dat ik hier ondertsteuning in kan krijgen.
Op het bestelformulier moest ook nog een afleveradres komen, die heb ik nu toegevoegd, in het tabblad "afleveradressen" zitten de afleveradressen.
In kolom "B" van dit blad zitten de volgnummers van de adressen.
Wat ik nu graag zou willen is al ik bv debnr 40 gebruik dat hij dan bij op de bestellijst bij afleveradres een dropdown lijst krijg met de afleveradressen.
Zodra er een keuze is gemaakt dat deze dan ingevuld word op de juiste plek.
Dit ook in dezelfde VBA waar de bestllijst is in opgebouwd.
Is dit mogelijk om in te bouwen met VBA
Groet HWV
In een vorige topic heb ik de oplossing gekregen om mijn bestellijst te optimaliseren.
Gaande weg kom ik meer problemen tegen wat ik zelf niet kan plaatsen, ik hoop dat ik hier ondertsteuning in kan krijgen.
Op het bestelformulier moest ook nog een afleveradres komen, die heb ik nu toegevoegd, in het tabblad "afleveradressen" zitten de afleveradressen.
In kolom "B" van dit blad zitten de volgnummers van de adressen.
Wat ik nu graag zou willen is al ik bv debnr 40 gebruik dat hij dan bij op de bestellijst bij afleveradres een dropdown lijst krijg met de afleveradressen.
Zodra er een keuze is gemaakt dat deze dan ingevuld word op de juiste plek.
Dit ook in dezelfde VBA waar de bestllijst is in opgebouwd.
Is dit mogelijk om in te bouwen met VBA
Groet HWV