Aanwijzer loopt niet vlot over scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

bullsryver

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2002
Hoi,

Ik heb zonet een draadloze lasermuis gekocht, fantastisch ding, maar heeft 1 mankementje: wanneer ik traag over het scherm navigeer met mijn aanwijzer (bvb om op een link of knop te klikken), blokkeert de aanwijzer precies op een aantal punten.

De aanwijzer loopt dus niet vlot over mijn scherm.

Ik heb al geprobeerd om een ander kanaal in te stellen, om de batterijen op te laden, de ondergrond te veranderen, maar nix helpt. Ook de drivers zijn ok, ik werk met XP, heb de bijgeleverde drivers geinstalleerd, maar dit helpt ook nix.

Weet iemand wat ik hiertegen kan doen?

bedankt,
Toni

Laatst bewerkt:
Heb je de muis al op een andere PC getest en welk merk is het ?
Als laatste kun je terug gaan naar de leverancier (als het een winkel is) om het daar te demonstreren en desnoods een andere (nw.) te testen.

Het merk is Zolid. Aldi-aanbieding. Stelde me al vragen bij "20 euro voor lasermuis".

Heb inderdaad getest op een andere PC, daar loopt ie vlot, maar ben ik uiteraard niet veel mee.

Deze middag gaat ie terug.

Probeer eens een wit blad papier als ondergrond voor je lasermuis. Je kan ook kijken of de drivers correct geïnstalleerd zijn door bij uitvoeren devmgmt.msc te typen op enter drukken muizen en andere aanwijsapparaten druk dan op het plusteken indien je daar een vraagteken of uitroepingsteken ziet staan dan is er iets foutgelopen tijdens de installatie vd drivers. Maar €20 is wel heel goedkoop voor een muis. Ga ook eens kijken naar configuratiescherm,printers en andere hardware,muis,opties voor de muisaanwijzer,kijk eens bij beweging op welke snelheid die staat ingesteld zorg dat er ook een vinkje bij precisie staat ...

Kheb hem terug ingeleverd en ben in 1 rit dan ook een nieuwe gaan halen: Logitech mini optical wireless mouse of iets in die zin ;)

Net getest en loopt als geen ander!

Probleem opgelost, toch bedankt! :thumb:

Graag gedaan hoor. Ik had het gewoon nog geplaast moest je nog eens gaan kijken zijn naar je topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan